پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
بستری برای رشد

بستری برای رشد

- 1402/04/20

پارک علم و فناوری خراسان، بستری برای رشد شرکت‌های ارائه دهنده‌ی خدمات فناوری

به اطلاع علاقمندان به حوزه فناوری و دانش‌بنیان می‌رسانیم، پارک علم و فناوری خراسان با هدف تقویت خدمات در حوزه فناوری در استان خراسان، در حال برگزاری جلسات کارگروه پذیرش و ارزیابی کارگزاران می‌باشد. این جلسات با همکاری شرکت‌ شهرک‌های صنعتی، انجمن‌ شرکت‌های دانش‌بنیان‌ استان خراسان، سازمان صنعت معدن و تجارت و اتاق بازرگانی استان برگزار می‌شوند.

در این جلسات، شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات در سطح ملی و استانی فرصتی را برای ارائه خدمات و پیشنهادات خود به شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان فراهم می‌سازند. با اخذ مصوبه پذیرش پارک، برنامه اجرایی کارگزار برای شرکت‌های عضو پارک به اجرا در می‌آید، که به طور خاص برای شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان فرصت‌های جدیدی را ارائه خواهد داد.

پارک علم و فناوری خراسان با تمرکز بر توسعه فناوری و ایجاد بسترهای نوآوری، به عنوان یک مرکز کلیدی در حوزه فناوری در استان خراسان شناخته می‌شود. از آنجا که این پارک با مشارکت شرکت‌های صنعتی، انجمن‌ها و دانش‌بنیان‌های استان، سازمان صنعت، معدن و تجارت، و اتاق بازرگانی فعالیت می‌کند، ارتباط و همکاری در این بستر می‌تواند به رشد و توسعه شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان کمک کند.

برای آشنایی بیشتر با کارگزاران عضو پارک و دریافت اطلاعات مفید، می‌توانید به وبسایت پارک علم و فناوری خراسان به آدرس زیر مراجعه کنید:

www.kstp.ir

دانلود پیوست خبر سید ایمان شریعتی سید ایمان شریعتی ساناز حسینیان نژاد ساناز حسینیان نژاد علی اسماعیلی علی اسماعیلی حسینعلی اخلاقی امیری حسینعلی اخلاقی امیری